Sunday, November 24, 2019

A venit iarna și ne-a prins în fundul gol

De când există lumea și oameni pe aceste meleaguri an de an vine iarna. Și an de an ne prinde nepregătiți.

Iarna 2020

Eu spre exemplu am resimțit ziua de ieri ca un infern al frigului. Și asta pentru că a trebuit să ies un pic la cumpărături. Dar nu am îmbrăcăminte de iarnă.
Astfel a trebuit să ies în tricou, bermude și papuci. Noroc că am ciorapi și mănuși rămase rătăcite prin șifonier de prin primăvară.
Căci primăvara trecută am făcut curățenie generală în șifonier și am aruncat toate țoalele de iarnă - în ideea că voi cumpăra altele.

La fel ca mine or fi și alții? Tot așa nepregătiți de iarnă??

No comments:

Post a Comment

Când mă uit în oglindă mă văd mai rotund

Nu știu dacă ați observat că atunci când ne privim în oglindă părem mai dolofani. Adică: Mușchii brațelor la bărbați par mai măr...