Sunday, February 24, 2019

Era să ne împăcăm de frica meteoritului

Mare știre, mare! Prin ziare, pe net. Cum că vine un meteorit și adio viață.

M-am panicat desigur. Și cum vine sfârșitul lumii, nu trebuie să ne prindă așa nepregătiți.

Așa că îi cumpăr repede soției niște flori frumoase, o ciocolată din aia scumpă, și dau fuga acasă să mă împac cu ea pentru că suntem în pragul divorțului.

Doar că gândul la sfârșitul lumii a cuprins-o și pe ea. Iar ea pentru că are mai mulți bani decât mine mi-a cumpărat o brățară de aur.
Și în seara aia ne-am împăcat și ne-am iubit ca la început.

Doar că a doua zi când ne-am trezit eram: vii. Nici urmă de meteorit, nici vorbă de sfârșitul lumii.
Așa că scorpia mi-a cerut brățara înapoi. Normal că și eu am recuperat florile, căci ciocolata o mâncase. Tot eu în pierdere.

Pe viitor când mai vine un meteorit nu mai cumpăr ciocolată.

Citește și:
Când ne țineam de mână
De ce a renunțat la Loto Polonia
Beethoven și nota 3 la muzică
Mămăliga cu brânză oferă noroc la bani și în drago...
Cu ziarul online și-a cumpărat un avion

Linkuri externe:
Nu vrea să se căsătorească de frica...
Fetele cu ochelari sunt considerate...

No comments:

Post a Comment

Când mă uit în oglindă mă văd mai rotund

Nu știu dacă ați observat că atunci când ne privim în oglindă părem mai dolofani. Adică: Mușchii brațelor la bărbați par mai măr...