Monday, September 23, 2019

Ce țeapă mi-am luat cu cafeaua

Cafea la tonomat: 2 lei. Eu am plătit 3 lei


Am fost păcălit cu un leu și nu am avut cu cine să mă cert.

Automatele de cafea dacă se defectează poți primi cafea fără zahăr, câteodată doar apă simplă pentru că nu mai au cafea, alteori nu primești bețișor de mestecat, etc.
Și astfel ai plătit 2 lei degeaba.

Citește și: Cum să faci bani mulți din internet pe nișa "bani online"

Astăzi am introdus o bancnotă de 5 lei pentru că nu avem mărunțiș, am primit cafeaua OK, dar rest am primit doar 2 lei. Motivul: aparatul nu mai avea monede.

Astfel am pierdut 1 leu pe care aș fi putut să îl pun la pușculiță, iar șansa să îl recuperez: zero.

No comments:

Post a Comment

Când mă uit în oglindă mă văd mai rotund

Nu știu dacă ați observat că atunci când ne privim în oglindă părem mai dolofani. Adică: Mușchii brațelor la bărbați par mai măr...